2013-07-25

Kabaré på Karla Bergs Kafé

Här kommer några bilder från föreställningen jag var med i denna sommar. Det var fantastiskt roligt, och sommarteater är någonting som jag absolut vill göra fler gånger. Vi hade inte vädrets makter med oss varje gång med tanke på att vi fick spela i regn, åska och typ nästan hagel, men kul varenda sekund hade jag! Att jag på genrepet halkade på det regnvåta golvet och fick fruktansvärd smärta i svanskotan som följde med mig hela spelperioden och fortfarande hänger kvar ska vi nog inte prata om;P

Maggan spelade jag. En otrooooligt effektiv liten jänta. Inte stod jag stilla många sekunder, dansade, sjöng, flirtade och pratade på. Hela föreställningen utspelade sig från 50-talet till milennieskiftet. Så kul! Och så roligt att få kontakt med publiken. Bra recensioner fick vi också=)

































Ett dansnummer från föreställningen:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar