2013-08-06

Jag går och fiskar...

I helgen var vi i andre's stuga och hade det mysigt. Vi tog det lugnt, käkade en massa gott,  spelade kubb m.m m.m

Jag har längtat lääänge efter att få fiska eftersom att jag tycker att det är så sjukt mysigt! Älskar att sitta där och titta på flötet som plötsligt åker ner under vattnet! Den här gången var bara felet att flötet aldrig åkte ner under vattnet. Ibland var någon och nafsade på någon annans mask, men aldrig på min.

.tillslut åkte vi hem utan fisk. (Fick först åka jättefort med båten och det var awesome!!)

Senare under dagen följde jag med dragons föräldrar och la ut nät som vi hämtade tidigt nästa morgon. Inte så mycket fisk då heller,  men några stackare blev det som vi sen fick med oss hem:) det var kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar