2013-07-17

PÅ BETTET

Var just och kollade på föreställningen "på bettet" som spelas på Piteå Havsbad nu ett tag framöver. JAG ÄLSKADE DEN! Vill bara se den igen och igen och igen! Jag kan ju säga att jag bara ville springa upp på scenen och spela med de heeelt underbara skådespelarna, men det går ju förstås inte att göra så. Dessutom ville jag ju se föreställningen också! Det är en av fördelarna med att inte spela själv, att bara kunna titta, skratta och njuuuta!

HELT galet, jag kommer nog ha svårt att somna ikväll, har så mycket adrenalin! Att jag dessutom fick mitt programblad signerat och lyckades få fotas med nästan alla gör det hela ännu häftigare! Jag saknar att spela. Nu var det typ två veckor sedan vi slutade spela "Kabare på karla Bergs Kafé" och jag håller på att hoppa ur byxorna av så mycket jag saknar att spela teater redan! Det är så underbart. Det är inte bara en dans på rosor, det är jobbigt och hårt på alla möjliga sätt, men det är sååå värt det Jag är lycklig över att jag har fått  spela teater i sommar och alla andra gånger. Och sååå lycklig över att jag fått se föreställningen idag.

Jag tror inte att varken regissören eller skådespelarna vet hur mycket de har gjort för mig bara av att göra sitt jobb. De håller min dröm vid liv, och jag blev rörd av att se föreställningen även om det är humor rakt igenom. Så bra föreställning, bra skådespelare, regissör och manus! I LOVED IT!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar