2018-06-15

Skolavslutning 2018

Igår var det skolavslutning i Hemmingsmark som jag för en gångs skull faktiskt kunde se, så det var otroligt mysigt. Såklart fick barnen mig att börja gråta när de sjöng Goliat. Det är så otroligt fint när barn sjunger tycker jag, och det får mig alltid att bli så känslosam. Jag tog några bilder som jag tänkte lägga upp.

Och Albin har blivit så stor att han går ut SEXAN!!! Fina, fina Albin. Hoppas det går bra för honom i nya skolan och att han förstår att han alltid kommer ihåg att han är bäst precis som han är <3

Tyvärr var jag alldeles för trött för att åka på examen i stan där Elma och Verner tar examen. Jag brukar i vanliga fall alltid gå till deras skola och titta när de sjunger. Men så trött som jag har varit den här veckan, och hur mycket som väntar i helgen, så måste jag försöka vila så mycket jag kan!

Innan skolavslutningen så knepade vi lite med min nya cykel, som jag ÄLSKAR!!!!!!!!!!!  Som min äldsta bror varit en hjälte och byggt ihop. När jag säger hjälte, så menar jag HJÄLTE!!!! Shit vad han har fått jobba! Och jag är evigt tacksam för all hjälp jag fått. Jag, mamma och pappa hade problem med att bara bygga ihop skärmar och lysen på cykeln!! Sen har jag fått vara lite barn-taxi med alla syskonbarn som ville testa åka den:)

Fin-cykeln <3

Levi i min cykel när regnkapellet är på:)









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar