2018-06-13

börja blogga igen??

Asså, jag älskar ju att skriva, och att blogga. Men av någon anledning så gör jag det inte. Som att jag tror att jag måste ha något viktigt att berätta, men så är det ju inte! Jag vill ju ha kvar bara vanliga bloggar för att gå tillbaka och se vad jag gjorde just där och då. Så ska nog försöka blogga lite mer.

I mitt liv just nu, så går det lite tyngre. Varje dag förra veckan bestod av tårar, panikångest och ihopbrytningar. Det var en masssa tjorv med el-cykeln som jag beställt, och min surfplatta sprack. Sitter faktiskt och skriver på den just nu. Köpte en bluetooth-mus, och ett litet tangentbord så att jag kan använda plattan iallafall. Jag redigerar många av mina videor på den, så den används i stort sett varje dag. Är glad att det gick att lösa på det här sättet:)

Nu ska jag äta mig lite ägg-röra hade jag tänkt! Men jag känner mig faktiskt peppad över att försöka blogga lite mer. Detta blev ett väldigt innehållslöst inlägg, men det är en start iallafall;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar