2015-05-19

Den här veckan är THE vecka!!

Jodå, imorgon-kväll så repeterar vi "Ut på yttersta grenen", och då kommer förhoppningsvis PT och gör ett reportage. Jag HOPPAS verkligen det, för det är ett sådant viktigt och stort ämne! Så jag känner mig nervös och förväntansfull inför det, men mest är det inför helgen jag känner det här längtans/nervositets - pirret! Fredag kväll har vi genrep, och sedan kör vi fyra föreställningar i helgen. Jag kommer vara TOTALT slut efter det. Det är en föreställning med mycket fokus och känslor, och jag kommer vara lika nervös som vanligt att inte kunna nå fram till mina känslor eller publiken! Att bara spela alla mina scener EN gång brukar vara tufft, och nu blir det (med genrepet) fem gånger samma helg. Men det kommer vara så värt det om vi bara lyckas nå fram med vårt budskap.

Jag kan inte riktigt tänka på så mycket annat, så ikväll tänker jag gå till scenen och repetera ensam, det kanske kan få mig att inte tänka på det så mycket under natten eller kvällen när jag ska sova!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar