2015-04-25

Jag är ett huvud som går omkring...

Jag har som vanligt varit riktigt dålig på att uppdatera.

Idag är en märklig dag. Jag har klarat mig länge på att sova i stort sett ingenting. Inte klarat mig såsom att jag har mått tipptopp, men jag har mer eller mindre fungerat förutom några ERROR. Men idag alltså. För det första hade jag varit vaken i ett dygn innan jag somnade inatt kring tre-tiden, sedan vaknade jag vid sju och tänkte YES! Jag har sovit tills det blev morgon!!!(Men det var det ju i stort sett när jag la mig och sov)

Resten av dagen har jag bara varit. Tror jag. Jag har inte haft någon kontakt alls med min kropp. Jag valde att gå till Heden där herrarna hade match för att jag ville piggna till. det gjorde jag inte! Jag kände inte ens att jag hade ben. Helt borta. Jag kände ibland att det ilade till lite i fotleden, men annars var det bara som i en dimma. På matchen kunde jag inte koncentrera mig., det kändes som att jag hade en glashinna mellan mig och alla som var där. Jag blev även ÅKSJUK av att gå för att jag svajade så mycket i huvudet. Det känns som att det är svårt att säga ord. Och koncentrationsförmågan är NOLL!

Jag tror faktiskt aldrig att jag har varit så trött som  jag är nu! Inte trött så att jag skulle somna om jag la mig. Men trött i hjärnan och kroppen och ögonen och allt! Jag kan inte förklara. Men det känns iallafall väldigt märkligt och jobbigt. Men inatt SKA jag sova!! Det finns inget annat alternativ, så enkelt är det! Blir en tidig kväll ikväll! Hoppas alla ha en fin lördags-kväll!!

kraaam


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar