2014-12-16

Imorgon är det dags igen!

Idag blir sista repet inför morgondagens föreställning. Om ni minns, för ett tag sedan så var jag i Luleå och spelade några scener för arbetsgrupperna inför det stora projektet som vi ska ta del av. Och imorgon åker vi till Boden, för att jag ska spela för flera rektorer. Känns ganska nervöst, för det är en ganska big deal. Hoppas verkligen att jag kan hitta den känslan som jag ska ge dem! Jag ska absolut göra mitt bästa. Hoppas att det känns bra idag på repetitionen, så att jag kan vara lugn ikväll och sova bra inatt. Är alltid lika jobbigt att sova om jag är nervös att jag inte ska göra det jag ska bra.

Det viktigaste för mig i föreställningar som den här, är att ta min tid. Inte stressa igenom det. Och att landa känslan. Att ta det lugnt och leverera varenda replik till publiken.

Så lugn, lugn Petra. Du klarar det här!!

Ha en bra dag!

BILD FRÅN I SOMRAS, VATTNET NEDANFÖR MITT KVARTER



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar