2014-12-17

Done!!

Sådär ja! Dagen avklarad! (Den har just börjat, men bördan är avklarad iallafall)

Det gick ganska bra måste jag säga. I all fall  mycket bättre än jag trodde. Jag var så galet nervös, jag trodde att jag skulle kräkas! Livrädd för att inte få fram känslorna, men jag tycker att jag lyckades beröra de flesta. Jag lyckades även snudda vid mina egna känslor, och för mig är det alltid skönt, för då vet jag att det åtminstone är äkta.

Två rektorer kom fram till oss och ville att vi skulle komma till deras skolor, så det kan hända att vi kommer göra det också. Men det får vi se längre fram. Men att jag lyckats få fram det jag ville känns otroligt, otroligt bra!

Tyvärr verkar det som att min kropp fått för sig att jag just avslutat en produktion, den slappnar av, också vill den ge mig ont i halsen. Jag blir aldrig sjuk under en produktion, men efter kan jag bli det för att jag slappnar av. Dock har jag ju en jul-föreställning på Lördag och en repetition på Torsdag innan min kropp får ta jul-ledigt.

Nu ska jag slå in julklappar innan jag somnar!

Lite snö kom ner under föreställningen

Huset vi spelade i

En gullig vintertavla 

Salen jag spelade i

Jag gjorde det!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar