2014-03-28

Välkommen fredag!

Idag är det fredag, och solen skiner ännu en gång. Så skönt!
Igår bloggade jag ingenting, vilket gjorde att jag failade min egen utmaning... SÄMST!
Detta leder till att utmaningen börjar om från idag. Så en vecka från idag ska jag blogga varje dag.

Igår var jag ute på promenad, arbetstränade och tränade fotboll... vi hade match mot ett yngre pojk-lag och förlorade som väntat. Men det var bra träning och roligt. Det gick rätt bra för mitt knä, även om det gjorde lite ont. Men efter att jag sprungit ihop med deras målvakt fick jag genast ondare.. det kändes mer när jag kom hem... men va tusan, jag vill ju vara med, för jag behöver få upp kondisen!  i själva speler kände jag mig ganska lost och visste inte rikrigt vad jag gjorde. Men även om det inte alltid går bra, så är det väldigt bra träning, och jag vill tro att man alltid lär sig något:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar