2014-03-06

bye bye

Jag har insett att det bara är att säga bye bye till drömmen att få stora muskler. Det känns tråkigt eftersom att jag kände att jag var på G, men för tillfället kommer det inte gå. Vi har börjat med fotbollsträningarna tre dagar i veckan,  vilket leder till mycket konditionsträning. Det är väldigt roligt att träna fotboll förstås, men det är svårt att hitta tid och ork att bygga samtidigt. Dock kommer jag, i den mån jag och kroppen orkar,  gå på gymmet någon gång då och då ändå för att det är lite av min meditation. Dessutom tränar jag även med min syster Sara, och det är kuuul!

Jag har förstått att hur mycket jag än vill träna egentligen jämt!  Så funkar det inte för min kropp. .. inte just NU iallafall,  men det kan ju ändras i framtiden.  Men nu tål inte min mage någon stress alls utan att börja må illa, så jag får lov att lyssna på min kropp! Så fotbollsträningarna får bli mina hårdaste träningar,  och gymmet får bli mer lågintensivt och lyfta vikter bara för att försöka underhålla den lilla styrka jag byggt upp.

Jag är ju så att när jag väl börjar må bättre
tror jag att jag direkt kan gå tillbaka till den jag var innan... men det går förstås inte.  I sinom tid kanske jag är där, men det är inte nu!

Ikväll är det fotbollsträning iallafall, så det är nästa mål!:)

Kram på er!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar