2014-03-25

fuck you

Fuck you dumma, dumma knä! Det blev lite bättre, men sen Blev det lite sämre- tränade igår, det gjorde lite ont. For på gymmet idag och tränade lite, men höll mig bort från att göra allt för mycket ben-träning men nu har jag väldans ont igen! Hate it!

Det är som att jag har ont där jag har haft on t, men är som att smärtan har vandrat sig både neråt runt knäskålen och uppåt där typ lårmuskeln slutar:\ grymt frustrerande. Vill bara att det ska bli bra någon gång så jag kan ge gärnet igen!

Innan träning glaaad
 Efter träning aaaarg på knä

1 kommentar:

  1. Det går att ordna med rätt träning ska du se :) Ska leta fram mitt rehabprogram som jag fick för mitt knä så får du testa det. Låter som att du har ungefär samma symtom, så det kan ju funka! :)
    /Marie

    SvaraRadera