2014-03-24

utmana mig själv.

Jag är verkligen sämst på att blogga, så jag tänkte utmana mig själv att blogga minst en gång per dag den här veckan. Om någon vill hoppa på tåget, så gör gärna det:-)

Helgen har i stor del bestått av att vara i luleå på fotbollscup. Vi vann gruppen och kom till semifinal, men där åkte vi ut på straffar.

Det var roligt' och mitt knä känns bättre, så jag fick spela lite. Det var skoj. Dock gick det inte så bra för mig, så just det känns ju inte jätteroligt, jag hoppas verkligen att jag kan bli bättre för jag vill verkligen det! Av någon anledning fick jag astma när jag spelade. Kanske beror det på att jag redan börjat känna av vårallergierna:/ sjukt jobbigt att man blir sämre när säsongen börjar.

Nu ska jag göra mig klar för jobb i Älvsbyn!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar