2014-01-27

Teatergrupps-dags!

Såå, igår var det "premiär" i vårterminen för teater-barnen. Jag och Margret hjälps åt båda två, och jag tycker faktiskt att det går riktigt bra. Det är roligt att leda dessa pass, för jag utvecklas själv av att se vad barnen gör. Jag kan få ideér eller tankesätt som jag inte haft. Sedan får jag en större förståelse för övningarna vi kör, och förstår även VARFÖR man gör dessa övningar.

Nu ska jag snart iväg till stan för att fortsätta skriva på manuset till årets Karlbergs-teater! Jag tycker att det också går rätt bra. Ska inte skriva för mycket om handlingen, för jag vill att alla ska komma och kolla på den, men jag kan säga att den inehåller musik, dans, och lite av varje när det kommer till karaktärerna. Kul har vi iallafall när vi skriver den!

Assåå... Hur lame var just detta inlägg?
Svar: SUPER-LAME!!!
Jaja, så blir det ibland!!

Ha en bra måndag!=)¨

Det här lilla vilddjuret är mitt sällskap om dagarna när jag är hemma. love <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar