2014-01-07

Nu är år 2014 igång!

Idag har vi haft möte på Kultur I Centrum om hur våren kommer se ut, och det är en hel del spännande saker som kommer hända. Jag kommer bl.a. få sitta med och författa manus inför sommarens Karlbergs-teater, vilket ska bli väldigt roligt! Det roligaste av allt är att jag också kommer vara skådespelare, och det kommer antagligen bli hur roligt som helst! Jag har nog aldrig haft så roligt som i somras när vi spelade, även om det var mycket blod, svett och tårar! I år får jag ju tyvärr inte vara Maggan förstås, och jag förälskade mig ju som lite i henne förra sommaren. Hon var  underbar att spela!

Sedan blir det att hålla i barnteater-gruppen i vår också, vilket också ska bli roligt! Nu har jag och Margret ju redan gjort det en gång, så det känns som att jag har lite mer koll nu på vad som kommer hända osv.

Vi kommer även köra "hjärnkoll" igen, som vi gjorde innan jul en gång också. Jag hoppas bara på att vi får mer publik den gången! (jag tror att jag har glömt skriva om det tidigare, men det kommer kanske ett inlägg om det senare)

Imorgon kör vi igång med brainstormingen kring manuset. Vilka roller vi vill ha med, hur många, fylla ut ramberättelsen osv. Ska bli skoj!

Nu ska jag slänga mig i badet innan "sveriges mästerkock" börjar!
Ha det gött!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar