2013-10-15

Vaaaakna!!

Oj, fy bubblan så trött jag är!!! Det var länge sedan det var såhär svårt att vakna. Även om jag har suttit i soffan och pillat på datorn i en halvtimme eller så blir jag knappt piggare. Extremt jobbigt!

Okej, vad har dagen att erbjuda? JO, nu är det snart dags att gå till sinnenas och där håller vi på att skriva ett personligt brev sinnenas style. Det betyder att vi verkligen utgår från oss själva och våra känslor istället för att skriva en massa "etiketter" såsom, jag är EFFEKTIV, STRESSTÅLIG; FLEXIBEL osv. för vad betyder egentligen det mer än ord som vi tror att cheferna vill höra?! Det är rätt svårt, men jag känner att det är nyttigt. Om jag vågar och vill kanske jag lägger ut mitt personliga brev här på bloggen sen. Men det återstår att se!

Sen ikväll ska jag göra en roolig sak! Jag skriver mer om det sen när det är klart;)

Ha det!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar