2013-10-17

Kylan tränger sig på

Kylan har kommit till Piteå! Just nu är det minusgrader och kallt, men ingen snö. Jag tycker att det är väldigt skön luft när det börjar bli kallare, men jag har inte riktigt vant mig vid den ännu så just nu är den lite jobbig. Det är liksom svårt att veta hur jag riktigt ska klä mig!

Frågan är hur jobbigt det kommer vara att springa utomhus nu.På kroppen tror jag nog att jag kan klä mig ganska bra, men på händer och huvud? Måste kanske börja köra på mössa istället för pannband för att huvudet inte ska bli så kallt. (hatar att springa i mössa). Fingerhandskarna kanske blir för kalla, men det känns konstigt att springa i tummvantar... Värst är nog fötterna, för där är mitt enda alternativ ett par kalla sommar-löpar-skor med tyg och trasig stortå på båda fötterna:/ Funderar på om jag ska tejpa en massa runt dem, då borde de bli varmare. Har inte riktigt råd att köpa nya! Skor är så dyrt!

Min väg mot sinnenas är så inspirerande, tycker om vattnet och träden=)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar