2013-04-12

Banish fat boost metabolism

Nu svettas jag ska jag säga er! Missade träningen igår, så jag var ute och sprang lite, och blev jätte-arg för att jag inte orkade så mycket som jag vet att jag egentligen gör. Har redan börjat känna av någon form av allergi, vet inte om det är snömögel eller vad tusan det är, men till saken hör att jag glömt min astma-medicin. Sprang alltså inte så långt, och gick en lite längre bit.

Tänkte ta en vilo-dag idag, men eftersom att gårdagens träning gick så dåligt ville jag träna lite ändå, så jag höll mig inomhus och körde lite träning med youtube och Biggest Losers egen Jillian Michaels. Tyckte om den här träningen, för det blev lite mjölksyre-träning för benen (iallafall mina veka ben) och dessutom fick man svettas och pulsen fick gå upp lite.

Nu tror jag att jag dessutom ska ta mig en liten promenad innan duschen väntar, tror jag ska handla något gott till ikväll också!

Här får ni träningsprogrammet om ni är sugna på att testa:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar