2013-04-18

Bloodet flyter...

Ja jösses, jag är inte någon som vanligtvis blöder speciellt mycket näsblod. Inte alls. Har haft några gånger det senaste halvåret, men då har det varit väldigt lite, och det har slutat nästan på en gång. Men inatt så vaknade jag av att det kändes konstigt, och jag märker hur blodet strömmar ut från min högra näsborre. Shit alltså, det bara rann, så jag sprang in på toaletten och tog papper och torkade bort blodet från sängen, och fick proppa in tuss efter tuss i näsan.

När jag trodde att det var någotsånär över så proppade jag in papper och la mig på rygg, men då tog det inte lång stund innan jag kände hur halsen fylldes med blod, så fort in på toaletten och spotta. USCH vad äckligt! Tycker lite synd om dem som ofta har riktigt med näsblod, Ingen kul väckning. Sen hade jag sjuukt svårt att somna efter det. Somnade korta stunder för att vakna, sen somna osv. När jag vaknade för morgonen så var jag jätte-jättetrött men lyckades inte sova längre. Hatar den känslan.

Nu är iallafall sängkläderna i tvättmaskinen så det känns skönt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar