2017-01-29

Tankar påväg hem från gymmet

Det är verkligen antingen eller med mig och träning. Antingen går jag hem som på moln och längtar till nästa pass, eller så går jag hem och känner mig nedslagen. Tyvärr det senare idag.

Jag gick dit taggad och sugen på ett härligt danspass. Det börjar,  och efter redan första låten känns det som att jag ska svimma. Blodsmak i munnen och Sådär ont i halsen som en får när en jobbat riktigt hårt. Men bara efter EN LÅT!?!?!? Förstår inte varför.

Jag krigar mig igenom hela passet. Jag hoppar så högt jag orkar med, när det är dags att hoppa. Men det känns knappt som att jag lättar från marken. Mot slutet börjar min fotled göra ont,  men jag biter ihop. Plötsligt känner jag något hugga till i min, redan väldigt kassa, rygg. Japp. En låsning. Välkommen!!! (NOT)

En "olycka" kommer sällan ensam, som dom säger.

NU är jag påväg hem från gymmet, och istället för att gå på moln, så går jag I sirap,  och istället för att längta till imorgon när jag ska på nästa pass, så känner jag mig livrädd att inte orka...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar