2015-03-05

You can do it!!

Idag blir det mäkta spännande! Första(!) repet inför Göteborg ska avklaras idag. Jag står alltså på scenen på EN vecka, och idag blir första repet. Som tur var har jag gjort två av scenerna en gång tidigare, och en av scenerna några gånger tidigare. Så min kropp kommer förhoppningsvis ihåg dem någonstans djupt därinne. Men det är inte säkert att kroppen orkar göra dem för det. Vi får se det som ett test. Jag behöver inte göra fullt ut heller, för det är mest för att testa om jag kan regin, texten, hur det känns att göra dem, och för att vi ska jobba lite med att sätta ihop efterarbetet.

Ska ta mig nån promenad nu under dagen eftersom att jag knappast orkar ta någon efter repet. Men jag ska äta middag strax innan repet, eftersom att det blev ett lite senare rep, så då kanske jag har fått lite energi av det. Puh.... det blir spännande på en helt annan nivå att åka till Götlaborg när jag inte riktigt vet hur jag kommer må. Det kanske blir en jättehäftig upplevelse när jag måste våga lita helt på min kropp att den gör det den ska, även om hjärnan inte hänger med på samma sätt som annars.

Jaja, vi får vällan se. Det är en vecka kvar, och mycket kan hända på den veckan!

Hoppas att helgen som kommer kan ge mig mycket energi, glädje och gemenskap. Jag har verkligen haft en bristvara av det den senaste tiden. Men det är så jobbigt, för att när jag får för mycket intryck så blir jag alldeles yr och vill bara svimma. Det är som att jag inte alls kan hänga med. Samma när jag tittar på min telefon, så blir jag fort vimmelkantig och börjar må ruskigt illa. så märkligt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar