2014-05-14

vi är igång!!

Jag har inte skrivit på hundra år, så jag tänkte uppdatera lite kort. Karlbergs-manuset är skrivet och vi har satt igång att repa. Kul som tusan! Jag har just börjat lära känna min vän och karaktär Ally, som jag verkligen tycker om. Hon är en stor utmaning att spela, iallafall för mig. Man kan säga att hon gör en resa från pjäsens början till pjäsens slut. Detgör föresten alla, men Allys är väldigt tydlig. Det är en helt ny rollkaraktär för mig att spela, vilket gör det ännu mer till en utmaning.

Jag längtar tills jag repat så mycket att jag och Ally blir ett, då jag inte behöver tänka alls, utan att hon bara finns där. Men ju mer jag repar, ju närmare kommer jag.

I kväll och i helgen repas de sista scenerna för första gången, och då har jag att göra! Ska bli skoj:)

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar