2017-03-31

Ut och gå, vi ska ut och gå...

Skönt är det, när magen börjar bli bättre efter magkatarren som har varit brutal den här veckan. Så idag har jag gått min vanliga promenad och mer. Och SOM det är skönt i solen. Andra promenaden fick bli med Erika, Levi och Nacho.

Mitt första kroppsliga, jobbiga problem som utreds, har jag fortfarande inte fått svar på. Men när magen las på det andra, så blev det riktigt jobbigt i kroppen. Som sagt så börjar magen bli bättre, omen fortfarande lite öm. Hoppas verkligen att läkaren ska ringa idag om det andra, så att jag börjar få till mitt mående.

Nu ska jag vila en stund, och sen ska jag, Mamma och Erika laga middag tillsammans.

Hoppas att alla får en fin dag.

Lilla Levi ligger nerbäddad i vagnen <3

Vacker-ögonen

Superhärligt vårväder

Nöjda bruttor på promenad

Snygg-Nacho



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar