2015-06-10

SÄMST PÅ ATT UPPDATERA!! Detta händer iallafall just nu:

Oj, vad dålig jag har varit på att uppdatera!! Jag skulle vilja skriva om föreställningarna vi hade pingsthelgen, om föreställningen vi hade i Luleå, om repetitionerna på Karlberg, vad som händer osv. Så detta får bli en note to self-grej, ifall jag NÅN GÅNG kommer på att skriva om det!

Lite kort just nu om Karlberg:
*Repen skuttar på
*Vi har äntligen börjat få till rekvisitan på scenen
*Igår hade vi musikrep med sångpedagog (MYCKET nyttigt och viktigt. Iallafall för mig. Behöver all hjälp jag bara kan få!)
*På Söndag kommer det en tjej från Norrbottensteatern för att kolla och ge lite feedback
*Imorgon kommer Nordnytt och gör reportage
*Jag har börjat repa med kostym
*Och framför allt - Det är VÄLDIGT roligt! Det är ett superhärligt gäng att jobba med <3

Det får vara allt för nu!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar