2014-06-16

Oh shit... det är nära nu!!

Jooni, nu är det alltså bara morgondagens rep kvar innan genrepet på onsdag och sedan är vi igång!! Shit, jag är så nervös att jag skiter i brallan!! (Nej, det gör jag inte... det hade ju faktiskt bara varit bra om jag gjorde det. Men här lever förstoppelsen stadigt... Oj, glömde varna känsliga läsare... sorry!)

Iallafall så har jag i godan ro tänkt att vi ska repa i all evinnerlighet, men det ska vi såklart inte. Man repar ju för att spela förseställningarna! Jag har inte hunnit tröttna på att repa ännu, så ett tag till hade vi kunnat få hålla på, men föreställningarna är ju trots allt roligast=) Ska bli riktigt spännande att se hur föreställningen tas emot. Det är ju jättemånga som inte spelat teater förut som står på scenen för första gången. Det är ju helt fantastiskt tycker jag=)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar