2014-06-13

Ally, hit!!

Nu närmar sig premiären med stormsteg! Om mindre än en vecka har vi genrep, och sen är det bara att tuta och köra. SHIIIET, nervös till tusen. Det är fortfarande en del som måste klaffa, en del nya saker att förhålla sig till, och vi alla behöver verkligen ge vårt allt även hemma, och repetera på det vi behöver repetera. Hoppas allt sitter till premiären.

Jag ser fram emot helgens rep übermycket, för då ska vi bara kötta. Köra stenhårt om och om igen,och fixa alla tveksamheter och frågor. Vi ska tamejtusan klara det här!:) Hårdkörning på Karlberg, en fantastisk helg med andra ord!

Jag har verkligen försökt göra allt jag kan för att hitta Ally som jag spelar. Jag har gjort mina karaktärsanalyser, jag har analyserat varje scen och gjort en mass V:n ( såsom  Var kommer hon i från, vad vill hon här och nu, varför vill hon det, vad gör hon för att uppnå det osv. osv.) Så nu hoppas jag att lilla Ally vill samarbeta med mig!

Klipp från web-tv om föreställningen finns här:
http://www.24norrbotten.se/?clip=8547120


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar