2014-02-06

It's daaancie time!

En liten uppdatering om min arbetsträning. Vi skriver fortfarande manus för fullt, vilket är roligt, lärorikt och energikrävande. Våra hjärnor får gå på högvarv för att kunna få in alla karaktärer, komma på samt lösa problem, och få in allting vi vill ha in. Jag tror att det kommer bli en väldigt rolig föreställning, vi får iallafall skratta när vi skriver den! Jag längtar tills manuset är färdigskrivet, och vi ska börja gå in i karaktärerna och repa. Men det är mycket kvar, och när manuset väl är färdig kommer det bli danskorr. Musik+låtträning, hitta rekvisita osv. osv.

Igår startade vi dagen med att lyssna på svensktopps-musik och dansa och sjunga till. Det var roligt och frigav mycket energi, vilket jag är  behov av dessa dagar! Jag har en väldigt bra arbetstränings-plats ska jag säga. Och bara en sån sak som att trivas så otroligt bra med dem man jobbar med, att man kan stå och bara freaka till musiken om man vill är otroligt mycket värt!

Ha en bra dag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar