2012-06-11

Måste bara vila!

Idag känner jag att jag bara måste vila. Jag har så mycket stress och jobbigheter i hjärnan och i kroppen så risken är att jag kommer sprängas om det fortsätter såhär! Igår hade jag en riktigt jobbig meltdown, och det kändes på hur sjukt trött jag var igårkväll! En riktig urladdning + träning på det, det betyder trötthet! Men det var skönt att få sova inatt iallafall, och jag hade tänkt börja dagen med en löptur, men valde att ta en frukost framför TV'n istället, och nu sitter jag och Hugo och kollar på Toy Story 2 och bara myser. Oj, vad skönt!!

Men imorgon ska jag minsann börja med träning igen har jag tänkt! Trots att det är min födelsedag. Vill komma i bra form=)

Ha en bra dag, jag ska iallafall försöka bara sega, och ikväll blir det Sverige-match!! TAGGA=)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar