2012-06-27

Bra träning!

När jag var hos André förra veckan och han var på jobbet satsade jag på att försöka hinna lite saker som att t.ex. träna lite. Jag valde att springa lite (orkar typ inget under sommaren, men det jag orkade iallafall) sedan när jag kom hem stretchade jag och blev lite sugen på att göra någon sorts styrketräning. Då kom jag på att jag skulle träna lite cheerleading. Och det är väldigt väldigt bra träning.

Jag gjorde inte mycket alls, typ några hjulningar och träna stå på händer och så, testa lite nya saker. Sedan ställde jag mig i brygga, drog mig upp ur bryggan, ställde mig i brygga osv. DET kan jag säga kändes dagen efter. För man använder verkligen hela kroppen när man står i brygga och ska ta sig upp ur den. (Men tyvärr får jag vääääldigt ont i huvudet av det av någon anledning, så efteråt är det inte jätteroligt) Jag rekommenderar iallafall denna träningsmetod varmt;)

Nu ska jag städa stugan lite hade jag tänkt och sedan ska jag vara ute i solen!

Ha en bra dag!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar