2018-01-01

Nyårsafton 2017

Nyårsaftonen spenderades, som vanligt nu för tiden, hos min äldsta syster Sara, och hennes familj. Det var mysigt, och det gick ovanligt fort tyckte jag. Jag tycker alltid om att vara med min familj, oavsett vad vi gör, liksom alla nyårsaftnar. Men ibland kan jag tycka att det blir en lång väntan på tolvslaget, och sedan efter 12-slaget brukar det hända mer saker. Men i år tyckte  jag att vi hade jätteroligt, eftersom att vi hade tävlingar och lekar hela kvällen, förutom när vi åt.

Mer spel åt folket!!;)

Först och främst behövde jag ju ta en nyårsbild med mamma och Phoebe, som skulle fira nyår i byn.





























Sen blev jag upphämtad av Elles familj :)




























Förrätt och hälsa på alla stod först på agendan när vi väl kom fram:








Dags att starta grillarna och spela Jenga i väntan på att grillarna ska få perfekt grillglöd!



 


Time for groupies:




Bland tävlingsgrenarna fanns det Quiz, Twister, Skjuta hockey-straffar och speak out! Jag kan ha glömt något också. Brukar göra det;) Och som vanligt i min familj kan det gå hett till när det talas om regler!






GOTT NYTT ÅÅÅÅÅÅÅÅR!!!!!








Märker nu att jag inte har någon bild på alla syskon eller på alla systrar tillsammans. Det var synd! Blir lätt så när man har mycket att göra, och det är många människor runt omkring.  Vloggade också, och den vloggen kommer upp på min youtubekanal senare i veckan. Erika fick dock till en episk bild med alla systrar;)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar