2017-07-20

The year I almost didn't survive

Så... för ett tag sedan så skrev jag ett inlägg på min blogg om året 2016, ett av mina värsta år i mitt liv. Nu har jag satt ord på det (engelska ord) på min youtube-kanal, där jag delar med mig av min historia. Kanske någon här och där tycker att det är "too much information", men jag tänker som så att det faktiskt hjälper mig att prata om det, och framför allt så hoppas jag att det ska kunna hjälpa andra! Kanske någon som går igenom samma sak eller liknande. Jag har lovat mig själv att aldrig skämmas för vad livet kastar mot mig. Utan försöka bli starkare av det. Och jag önskar alltid att jag på något sätt ska kunna nå ut till någon som behöver det. Kanske kan jag göra det genom att berätta min historia. Vem vet? Men det här var min verklighet förra året. Och det kanske låter som ingenting för de som lyssnar, men när jag var mitt i det så var det fruktansvärt. Det var livsfarligt. / Petra
(Om du av någon anledning vill dela, så får du!)

https://youtu.be/HkTcQGL0N-o

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar