2015-07-16

Sov lilla räv!!!

Dags för den här lilla räven att för det första - försöka sova!!!!!! Är totalt Slut och har varit vaken sen två inatt.

Men för det andra - BÖRJA BLOGGA BÄTTRE! Jag har ju inte bloggat alls den senaste tiden, även om jag verkligen har haft behovet att skriva av mig. Men jag har haft NOLL ork till någonting.

Jag bor i en soptipp med dammråttor till fotknölarna, som jag ser och stör mig på VARJE dag över. För att jag är så slö att jag inte klarar av att ta tag i det. Så många saker som jag VILL göra, men bara inte gör. Så trött!

Försöker att ta tag i att börja träna lite mer iallafall. Det är så många rutiner som ryckas för tillfället, vilket är jobbigt.

Många vet nog att jag haft ganska mycket blåmärken den senaste tiden,vilket lett till att jag var tvungen att sluta med en av mina mediciner en vecka sen. Känns lite surt eftersom att de ändå hjälpt mig lite. Men det har stått still ett bra tag nu. Men då är det bieffekter av att sluta med det också!!

Nåväl, nu är det massor grus i mina ögon. Ska dricka upp mitt te, och sen sova!godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar