2012-08-01

Bulletproof

Sitter på golvet i Umeå och lyssnar på Bulletproof medans världens finaste André lagar godnmat till mig idag=) På menyn står kyckling med bacon runt, wookgrönsaker, hemmagjord tzatziki och ris <3 GOTT ska det bli! Är riktigt hungrig!

Annars idag har vi varit lite i Sävar och sparkat fotboll och hälsat på Andrés farmor. Det var mysigt! Kul att André har varit ledig hela dagen idag:D

Bli kasst med bloggning nu för tiden av någon anledning. Kan även säga att jag HATAR Alfa-kassan! De där jävlarna är bara ute efter att blåsa människor på pengar. Stackars intet ont anande människor som snällt betalar in till dem varje månad i en lång tid bara för att i slutändan sitta där utan pengar när man verkligen, verkligen behöver dem. Nej fy FAN säger jag bara!! Äckliga skit! Om man sparat pengarna istället hade man iallafall haft lite nu!

RÖV!

Tur att jag har min älskling!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar